Re: znikajacy ekran - help!

Autor: QuaD (quadrax_at_go2.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 02:15:01 MET

"drukqs" <lanco_at_wa.onet.pl> wrote in message
> Acha, przypomnialo mi sie, ze kiedys czytalem o programie, ktory symuluje
> obecnosc uzytkownika przy komputerze (np. symuluje klikniecia mysza co
jakis
> czas), moze to by pomoglo? Nie pamietam tylko jak nazywal sie ten
programik
> i skad go mozna sciagnac...

bycmoze pomoze ten programik, ale ja proponuje jeszcze jeden test.
czy monitor (pomimo ze wszystko jest 'never') i nie ogladasz TV
wylazcy sie samoczynnie? Bycmoze to soft do tunerka jakis lewy
lub jest ustawione jakies 15min defaultowo wlasnie tam.

hardwaerowe rozwiazanie chyba nie bo z tego co wiem to komp
'usypia' grafike a monitor jak sie skapnie ze nie ma sygnalu to wtedy
wchodzi w tryb power save.
ew. tuner zewnetrzny wtedy pecet w ogole nie jest potrzebny, tylko sam
monit.

Pozdro, Q.