Re: zasilacz - bez obudowy (tej zasilaczowej :))

Autor: Serwiz (rozrywka_at_go2.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 20:03:49 MET

Użytkownik "jar_kup" napisał w wiadomości:

> mam pytanko, w zwiazku z tym ze w moim kompie zrobilo sie za duzo
> wszystkiego, moj zasialcz ATX przestaje wyrabiac, pomyslalem sobie ze
> zamiast kupowac lepszy, wstawie sobie dodatkowo zasialcz AT do ktorego
> podepne dyski i cdromy/nagrywarki, a stary ATX bedzie zasilal tylko
> plyte glowna, i mam wlasnie pytanie, poniewaz ten zasilacz AT ktory mam
> jest strasznie wielki, chce go wsadzic do kompa bez obudowy czy ta
> obudowa jest ekranem czy jest po to zeby ludzie lap nie wsadzili w 220
> ??? innymi slowy czy zasilacz umieszczony w kompie bez tej obudowy
> [...]

Tak czytam posty innych osób i jakoś nikt nie wspomniał o tym że zasilanie w
zasilaczach ATX na takich urządzeniach jak cdrom/nagrywarka jest wyłączane
jednocześnie z wyłączeniem zasilania płyty. Rozbieżności przy wyłączaniu a
najbardziej włączaniu mogą powodować problemy. Nie chce mi się tu rozpisywać
jakie bo sam powinieneś do tego dojść przy palnowaniu podłączenia zasilacza
AT do zasilania urządzeń współpracujących z płytą ATX.
Lepszym rozwiązaniem jest podłączenie drugiego zasilacza ATX.

Serwiz