zasilacz - bez obudowy (tej zasilaczowej :))

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 14:08:49 MET

mam pytanko, w zwiazku z tym ze w moim kompie zrobilo sie za duzo
wszystkiego, moj zasialcz ATX przestaje wyrabiac, pomyslalem sobie ze
zamiast kupowac lepszy, wstawie sobie dodatkowo zasialcz AT do ktorego
podepne dyski i cdromy/nagrywarki, a stary ATX bedzie zasilal tylko
plyte glowna, i mam wlasnie pytanie, poniewaz ten zasilacz AT ktory mam
jest strasznie wielki, chce go wsadzic do kompa bez obudowy czy ta
obudowa jest ekranem czy jest po to zeby ludzie lap nie wsadzili w 220
??? innymi slowy czy zasilacz umieszczony w kompie bez tej obudowy
wplynie na poprawna prace komputera ?????

poz.