Re: zasilacz - bez obudowy (tej zasilaczowej :))

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 22:36:50 MET

Serwiz wrote:

> Tak czytam posty innych osób i jakoś nikt nie wspomniał o tym że > zasilanie w
> zasilaczach ATX na takich urządzeniach jak cdrom/nagrywarka jest > wyłączane
> jednocześnie z wyłączeniem zasilania płyty

to jest najmniejszy problem, wystarczy przekaznik, zreszta z wlaczaniem
dodatkowego zsialcza ATX bylby dokladnie taki sam problem, poza tym ten
zasilacz AT dostalem za friko, co dla mnie jest jego najwieksza zaleta,
inaczej w ogole nie chcialo by mi sie z tym bawic po prostu kupil bym
wiekszy zasilacz ATX i bylo by po sprawie

poz.