Re: PC 100 - M726

Autor: Krasus Waw (mk23418_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 14:48:08 MET

CZYTAJ CZLOWIEKU GRUPE!!!! W ZESZLYM TYGODNIU BYLO!

zeby oszukac to ustrojstwo musisz sformatowac ten dysk na innym
kompie (nie ma roznicy jakie partycje), a w BIOSie zmienic auto
na user i zapodac te liczby (liczba glowic, cylindrow etc....),
ktore znajduja sie na dysku! ja mam Barracude 40GB i po recznym
wpisaniu parametrow wyskakuje mi, ze dysk ma 8 GB, ale to tylko
BIOS! A w Windzie wszystko jest jak najbardziej ok :-))))))) dysk
lata jak szalony. zeby wlaczyc DMA, musisz zainstalowac z plytki
CD dolaczonej do plyty IDE drivers.
pozdrowienia
/krasus