Re: PC 100 - M726

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 15:45:00 MET

Użytkownik Savior <savior_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a5a70j$bae$1_at_news.tpi.pl...
> Mam dysk 40 gb i nie widzi do płyta M726. Czy ktos fleszował juz tą płyte.
> Jak tak to niech mi prześle pliczek do wgrania.

Poczytaj wątek o m726 z ubiegłego tygodnia, tam ktoś napisał że wpisał ręcznie
parametry dysku.
Zawsze jednak da się jakoś oszukać system menadżerem dysku
"Ontrack" dostępnym na stronie producenta hdd.

PeJot