Re: drukarka

Autor: Tomasz Kasprzak (ktomek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 15:02:27 MET

"@r2r" <artur_at_symboliczna.net> wrote in message news:3tqh7u04m35kh6mhijja1k3u0l37ar8cnu_at_4ax.com...
> Właśnie "umarła" moja drukarka i chciałbym coś kupić na jej miejsce.
> Prosiłbym szanownych grupowiczów o jakieś propozycje - co można by kupić
> ciekawego za kwote powiedzmy do 800 zł. Chodzi mi o coś ekonomicznego i w
> miare szybkiego, z dobra jakością (fotek także). Przez wiele lat miałem
> Epsona 600 i już mi sie chyba ta firma znudziła choć nie wykluczam zakupu
> jakiegoś z jej nowych modeli.

Proponuje Canona S500. Ja mam S300 i jestem bardzo zadowolony zwlaszcza z jakosci wydruku.
S500 jest troche szybsza i ma bardziej ekonomiczne atramenty (wieksze i każdy kolor osobno).
Na www.tomshardware.com było porownanie popularnych modeli drukarek.
Również na www.cnet.com sa recenzje roznych modeli.

Pozdrawiam
Tomek