Re: jaki program do ogladania DIVX z napisami na ATI 7500

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 14:02:24 MET

Użytkownik Admin66 <admin66_at_2com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a587k9$r6r$1_at_news.tpi.pl...
> Jaki program obsluguje divx-y z napisami na ATI radeon 7500, tv jest
> podlaczony przez svhs. Ta karta to na chipie ATI ale firmy sapphire, ma ktos
> taka karte? jest cos warta czy zamieniac ja na GF3 albo ATI radeon 8500?

Na news://news.tpi.pl/pl.rec.gry.komputerowe.sprzet ostatnio ktoś
kupił Saphire 8500LE i była build by ATI za to klon PowerColor'a
miał dużo niższe taktowanie pamięć @366, rdzeń chyba 220 -
polecam zerknąć.
Rozumiem że zastanawiasz się nad kupnem.

A co do programu do divx'ów to to samo co dla Nvidii
(Vplayer, Koala Film Player) - magiczną kombinacją kl. przerzucasz
okno playera na tvout - ktoś sobie ogląda a Ty pracujesz na kompie.

PeJot