Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 17:57:23 MET

-- Maguard -- wrote:
> Użytkownik "Artur Gawryszczak" <gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__> napisał w
> moj 466 pracuej od kilku miesiecy i maksymalnie to mial 58 a na codzien
> jest chlodniejszy niz powietrze w kompie o jakies 2 stopnie..... (bo ja
> byle wiatraczkow nie kupuje...)

Na codzień to ja mam T_cpu=29 i T_sys=32 czyli 3°C chłodniej, ale to już
jest kwestia fizycznego położenia i skalowania pierwszego sensora.
Wiatraczek taki sobie bo orbowaty Spire - do Celka akurat wystarczy.

> Byc moze, ale kilku z moich znajomych mialo te same problemy.....

Stąd jedynie wniosek, że proc, który żre dużo mocy nie jest _łatwy_ do
poprawnej instalacji, o ile oczywiście jet to na pewno problem sprzętu, a
nie systemu/sterów. Niespecjalnie odkrywcze. Wałkowano już to na tym
forum mnóstwo czasu, przy czym niektórzy umią to robić spokojnie,
rzeczowo i czuć po nich duże doświadczenie, a Ty niestety pragniesz
zadymy. Po co?

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak