Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 10:03:43 MET

> moj 466 pracuej od kilku miesiecy i maksymalnie to mial 58 a na codzien
jest
> chlodniejszy niz powietrze w kompie o jakies 2 stopnie..... (bo ja byle
> wiatraczkow nie kupuje...)

Na patrz ... a mój Duronik w domu ostatnio pobił rekord ... 40 stopni po
kilku godzinach gry w Comanche. Ograniczyłem mu trochę przepływ powietrza w
obudowie, bo wcześniej nie wychodził poza 36 stopni ... mam po prostu dobry
(czyt. "rekomendowany przez AMD" ) coolerek. A ten Twój z miedzianym
radiatorem ??? Sam go sobie złożyłeś ze złomu, czy jakiś inny amator to
zrobił ???

B.