Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: -- Maguard -- (tmot_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 16:58:28 MET

Użytkownik "Artur Gawryszczak" <gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__> napisał w
wiadomości news:1168327.3czjnFlTdj_at_phoenix...
> mój celek (cB0 :-(, 566_at_811,1.65V) się przy 55-60°C zawiesza. Żeby
> działał przy 80 to musiałbym go na 566 puszczać (i wyłączyć śmigło).
moj 466 pracuej od kilku miesiecy i maksymalnie to mial 58 a na codzien jest
chlodniejszy niz powietrze w kompie o jakies 2 stopnie..... (bo ja byle
wiatraczkow nie kupuje...)

> [...]
> zastrzegają że nie biorą odpowiedzialności za domowe składaki.
>
> Twój przypadek to jeszcze nie statystyka. Znam np. kilka maszyn (TB 1.33,
> P 1.4, 2 * 2 MP 1800+, i kilka starszych) które mają uptime rzędu
> miesięcy (rebooty administracyjne a nie z powodu zawieszek, no chyba że
> się zawiesiły X-y na sterach nVidii, ale to inna bajka bo kompy działały
> nadal), bywały obciążane po kilka dni non-stop (obliczenia uczciwie
> grzejące procka, nie jakieś miąchanie po dysku). Jeśli którykolwiek
> zacznie walić SegFaulty choćby, to jest to po prostu powód do przeglądu
Byc moze, ale kilku z moich znajomych mialo te same problemy.....