Re: czym rozni sie pamiec sim od dimm?

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 17:48:24 MET

komp_at_poczta.onet.pl (komp) wrote in news:3c5d5bdd.719794_at_news.tpi.pl:

> wybaczcie moja kompletna ignorancje, ale chcialem zzapytac jak
> rozroznic - z zewnetrznego punktu widzenia pamiec sim od tej drugiej
> jakiejs - dim czy jak jej tam bylo

Najprosciej:
SIMM jest krotszy niz DIMM.
Inny jest sposob montazu, SIMMy wklada sie pod skosem do gniazda i (zwykle)
przekreca sie w pozycje prostopadla do plyty, wtedy zaskocza takie metalowe
zatrzaski i juz SIMM siedzi w gniezdzie.
DIMMy maja inne mocowania , wkladasz je od gory caly czas prostopadle do
plyty az jeden i drugi zatrzask zalapie.
Wysokosc nie ma tu znaczenia.

--
Best regards
 	The EaGle