czym rozni sie pamiec sim od dimm?

Autor: komp (komp_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 16:50:04 MET

wybaczcie moja kompletna ignorancje, ale chcialem zzapytac jak
rozroznic - z zewnetrznego punktu widzenia pamiec sim od tej drugiej
jakiejs - dim czy jak jej tam bylo

ma dwa kompy
oba mmx
jeden 200
a drugi 166

w tym mmx200 pamiec jest niska (w stosunku do pamieci tej z mmx166 -
znaczy nie wysoka, ta druga jest wyzsza)

jak chcialem przelozyc ta pamiec wyzsza z 166 do tego kompa mmx to
wejscia zaciski sa takie same i sprzet lykal to ok

potem jak wlaczylem komp, to memory test wykazal wiecej pamieci 32 -
co juz bylo w mx200 + 64 - co przelozylem ze 166 czyli razem 98 MB

ale potem wyszedl komunikac memory test fail

przeszedlem to F1 - kontunuowac no i niby wszystko chodzilo jak
trzeba, ale zaraz sie sypaly rozne programy

w efekcie wyjalem ta pamiec 64 i pozostalem przy tej normalnej co juz
byla - niskiej 32 MB

ktos pomoze
czy ta druga pamiec - ta wyzsza - byl innego typu - tego dim czy jak
jej tam, czy cos innego sknocilem?

moz cos w biosie poprzestawiac trzeba?
jaka ja mam pamiec w tym mmx200 - (ta niska) - to jest sim czy dimm?
wdzieczny za help

norbert