Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: Marcin Wojtczuk (r00t_at_boo.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 17:49:21 MET

begin -- Maguard -- quotation:

> Calkiem niedawno pewnie uzytkownik zwrocil mi uwage na to, iz
> nawzwalem Athlon gownem.... Tu przeprosic musze, jesli kogos
> urazilem tym slowem, ale tak uwazam.

A i jeszcze jedno.. Mój PIII 500 jest dobrym przykładem, że o
stabilności można mówić tylko na ustawieniach oryginalnych. Na 105
(525MHz) komp chodzi maksymalnie 2-3h - potem wariuje.. Nawet jak go
nikt nie dotyka.. Na oryginalnym 100Mhz FSB chodzi po 2-3 tygodnie
nonstop.. I nie chodzi to o przegrzanie.. Sprawdzałem ręką
temperaturę radiatora po jednym z zawieszeń - nie poparzyłem się
przez 10s.. Po prostu mój model to podkręcania się nie nadaje...

Pozdrawiam.

--
   [ FastViper ] [ http://boo.pl/~fastviper ]
begin  CARD.mpg.scr.txt