Re: jaki polecacie dysk twardy?

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 15:42:07 MET

Witam
Jak juz ktos powiedzial nie ma niepadliwych dyskow. Po prostu jedne padaja
czesciej od innych. Gdybys sie tylko kierowal tym co mowia inni to moglbys
nie kupowac zadnego :)
Ja np mam w kompie 3 dyski Seagate'a: stary medalist, B1 i od kilku miesiecy
B4. Komp chodzi 24/dobe, 2 pierwsze dyski zaliczyly kilka upadkow (same i z
calym kompem), a medalista nosze od czasu do czasu (raczej czesto) w
kieszeni bo sluzy mi za dyskietke. Nie musze chyba dodawac ze wszystkie
dzialaja bez najmniejszych problemow. Gdybym mial tylko mowic ze swojego dos
moglbym powiedziec tylko: bierz Seagate'a. Aczkolwiek nie neguje tego ze
inne sa rownie dobre :) oprocz szajsunga rzecz jasna :). Niestety zaraz
pewnie ktos napisz jak to mu Seagate padl po 2 miesiacach. Ja jednak mam
dobre doswiadczenia jezeli chodzi o te firme.
Luka

"Zombi" <zombi__at_poczta.onet.pl> wrote in message
> nich
>
> Hmmm teraz to juz nie wiem :)
> Troche sie boje seagatow
> zalezy mi na dysku ktory po 2-3 lata sie nie wysypie
> Mam teraz samsunga 8.4 ktory ma juz ponad 3lata :( i sa z nim problemy.
Raz