Re: jaki polecacie dysk twardy?

Autor: Zombi (zombi__at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 15:33:59 MET

>ja mam od poczatku prawie B4 i dziala super, to IBM padaja wg grupowiczow
>czesciej (dtla to norma, icl tez czasem)
>
>a pasc moze kazdy, albo maxtor (szybszy) albo B4 bo cichutka i nie jest
>wolna, czas dostepu ma gorszy ale ta cisza... mniam :) i polecam

masz racje, ze pasc moze kazdy ale myslalem ze ibm czy xxx ma dluzsza
gwarancje albo cos :)
Napisz cos jeszcze o tej Baracudzie :) bo chyba ja kupie (tak polecasz).
Chyba bede mial problemy z rozpoznaniem B4 stary bios :( chyba ze dane
wprowadze recznie albo wgram nowszy bios
:)
     Zombi
     zombi__at_poczta.onet.pl