Re: jaki polecacie dysk twardy?

Autor: Zombi (zombi__at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 12:01:30 MET

Damian K. napisał(a) w wiadomości: ...
>Jeżeli chodzi o szybko?c to IBM (seria ICL) sa troche szybsze. jeżeli
>natomiast chodzi o ciszę to polecam Seagate Baracuda IV. Oba 7200 rpm z
>czego IBM jest droższy. Podobno dobre sa też Maxtory. Niestety nic ci o
nich
>nie powiem bo go nie widziałem ani nie słyszałem.

Hmmm teraz to juz nie wiem :)
Troche sie boje seagatow
zalezy mi na dysku ktory po 2-3 lata sie nie wysypie
Mam teraz samsunga 8.4 ktory ma juz ponad 3lata :( i sa z nim problemy. Raz
startuje raz nie :( to chyba juz jego koniec?
A moze sa szanse na zbadanie dysku i naprawienie usterki? :)

     Zombi
     zombi__at_poczta.onet.pl