Re: nagrywarka...?

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 02:42:57 MET

On Sat, 2 Feb 2002 19:19:24 +0100, "daxad" <daxad_at_skrzynka.pl> wrote:

>Hej
>Poleccie jakos dobra nagrywarke w predkosci dla nagrywania plyt cd-r 12x lub
>16x - wywnioskowalem ze nie jest mi potrzebna szybsza , bo po co!! - do
>nagrania kilku plyt miesiecznie mialbym wywalac cos kolo 500zł na nowego
>teaca(czy nagryware innej firmy)
>Czy Plextor 121032A z Burn-Proof do dobry wybor , czy polecacie cos
>innego w tych granicach, ewentualnie gdzie mozna kupic na sieci takowe
>nagrywarki z malymi predkosciami.
>Moze to i NTG ale news.cdrinfo.pl nie dziala mi juz od jakiegos miesiaca -
>nie wiem dlaczego!

mialem tego plexa i bylem bardzo (prawie!!) zadowolony
nagrywalem okolo 100-150 dyskow miesiecznie (na wlasne potrzeby!)
i nie padla! ale.. nie kopiuje ona poprawnie dyskow sd2 (kopia musi
byc odtwarzana z nagrywarki) no i czekanie 5-6 min tez po czasie
zaczyna byc dokuczliwe
obecnie jade na plexie 24x i to bedzie chyba moja ostatnia nagrywarka
chyba ze wyjda jakies 50-60x, roznica miedzy 24x i 32 x to okolo 18-25
sekund podczas nagrywania, dyski 32x sa dosyc drogie i moje twardziele
ledwo nadazaja z nagrywarka 24x
o ile sie nie myle to plex w europie daje 2 lata gwarancji na swoje
nagrywarki, firma ma uznana renome i jedyna wada jaka widze w
nagrywarce 24x to to ze nie potrafi ona poprawnie nagrac na plytach
99 min, z ostatnim firmware daje sie upchac 94:59 min i koniec