nagrywarka...?

Autor: daxad (daxad_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 19:19:24 MET

Hej
Poleccie jakos dobra nagrywarke w predkosci dla nagrywania plyt cd-r 12x lub
16x - wywnioskowalem ze nie jest mi potrzebna szybsza , bo po co!! - do
nagrania kilku plyt miesiecznie mialbym wywalac cos kolo 500zł na nowego
teaca(czy nagryware innej firmy)
Czy Plextor 121032A z Burn-Proof do dobry wybor , czy polecacie cos
innego w tych granicach, ewentualnie gdzie mozna kupic na sieci takowe
nagrywarki z malymi predkosciami.
Moze to i NTG ale news.cdrinfo.pl nie dziala mi juz od jakiegos miesiaca -
nie wiem dlaczego!