Re: nagrywarka...?

Autor: jarosław jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 23:18:06 MET

daxad wrote:

> Hej
> Poleccie jakos dobra nagrywarke w predkosci dla nagrywania plyt cd-r 12x lub
> 16x - wywnioskowalem ze nie jest mi potrzebna szybsza , bo po co!! - do
> nagrania kilku plyt miesiecznie mialbym wywalac cos kolo 500zł na nowego
> teaca(czy nagryware innej firmy)

masz racje....
nie oplaca sie kupowac jakiejs super szybkiej nagrywarki jezeli nie
nagrywa sie "zawodowo" - cokolwiek by to nie znaczylo :-)

> Czy Plextor 121032A z Burn-Proof do dobry wybor , czy polecacie cos
> innego w tych granicach, ewentualnie gdzie mozna kupic na sieci takowe
> nagrywarki z malymi predkosciami.

to bardzo dobry wybor....
pamietacie ile kosztowala jak pojawila sie na rynku ?????
1200 zl ??? chyba tak.... moj znajomy mniej wiecej za tyle kupil
kilkanascie miesiecy temu....
kupic "wolne" nagrywarki mozna tylko juz chyba na jakis gieldach,
komisach, z ogloszen....

mysle ze beda sie ich pozbywac ci ktorzy miluja sie w duzych liczbach :-)))

kazdy chce miec nagrywarke x32... np Liteona
nie kazdy tez wie ze nagrywa ona plyte tylko 6 secund szybciej niz
najszybsza z "dwudziestekczworek" yamaha... (o ile dobrze wyczytalem na
cdrinfo)

polecam ze swojej strony wlasnie plextora o ktorym pisales albo jakiegos
uzywanego teaca - x12, x16 powinien byc juz niedrogi....
w ostatecznosci jakiejs innej firmy - tylko ze wtedy wolalbym miec
pewnosc ze nie byl za bardzo "zajezdzony"

pozdrawiam

  jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
  mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
  zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek