tv-out i czarno biały obraz na ekranie telewizora

Autor: Sławek Pełka (slawekpelka_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 11:44:00 MET

Cześć,
    Podłączyłem wyjście tv-out mojej karty graficznej (GeForce 2MX Leadteka)
do telewizora wyposażonego w wejście Euro-Scart (użyłem odpowiedniej
przejściówki). Obraz na telewizorze jest czarno biały. Czy ktoś potrafi
wytłumaczyć dlaczego tak jest ? Czy i jak można temu zaradzić ?

Widziałem kiedyć odpowiedź na to pytanie na forum tvmania.pl, ale ten serwis
już (przynajmniej obecnie) nie działa...

--
Z góry dziękuję za pomoc,
Sławek