Re: Cancel-bot

Autor: Tomek Jasinski (tom_jas_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 09:33:04 MET

On Sat, 2 Feb 2002 08:17:35 +0000 (UTC), wojtek_at_3miasto.net wrote:

>proponuje dodać fraze windows - ponieważ ta grupa ma dotyczyć sprzętu a nie
>windows do którego są inne grupy.
>a jak narazie >50% pytań jest o windows

Na upartego można się zgodzić na wycinanie postów ze słowem "sprzedam" w
temacie, złą datą (mnie to nie przeszkadza), HTML, a co do reszty - trzeba
by sprawdzić w praktyce.

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
tomjas_at_polbox.com                       Popisać się jakimś kawałem -