Re: Cancel-bot

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 02:50:06 MET

Tomek Jasinski wrote:

> Na upartego można się zgodzić na wycinanie postów ze słowem "sprzedam" w
> temacie,

Skończy się to tym, że chcący cos sprzedać będą unikać umieszczania
słowa "sprzedam" w tytule ;-(

> złą datą (mnie to nie przeszkadza),

Właśnie się zastanawiam: czy Outloock nie potrafi układać, tak jak
Szkapa, newsów "w kolejności przybycia", a nie "w/g daty"???

> HTML

Oj, tutaj jestem za filtracją: oczywisty ostatnio przykład to jak zwykle
Przemol -> pisze 1 zdanie, a jego post zajmuje 7kB ;-(((

> a co do reszty - trzeba by sprawdzić w praktyce.

Na wszystko przydałaby się praktyka ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|