Re: Nagrywarka CD RW

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 13:09:03 MET

R4v napisał(a):

> Do odczytu widocznie jeszcze mu starcza. Moja Mitsumi tez tak niedawno
> skonczyla (Power area calibration error czy cos w tym stylu). Jak
> nagrywarka pociagnie 3 lata to juz jest osiagniecie.
>
> --

No to w takim racie moja zabytkowa Yamaszka SCSI 2x (już nie pamiętam modelu),
ale chodzi na takie śmieszne kasetki (wkładasz płytkę w taką kasetkę) jest chyba
rekordzistką - chodzi już około 5 lat wypaliłem na niej mnóstwo płytek i nadal
jest sprawna tylko podziekowalem jej za współpracę ze względu na parametry -
CDRW nawet nie czyta no i ta wspaniała prędkość (godzina na płytkę)
MACIEK