Re: Nagrywarka CD RW

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 17:38:37 MET

M.M. wrote:

> No to w takim racie moja zabytkowa Yamaszka SCSI 2x (już nie pamiętam modelu),
> ale chodzi na takie śmieszne kasetki (wkładasz płytkę w taką kasetkę) jest chyba
> rekordzistką - chodzi już około 5 lat wypaliłem na niej mnóstwo płytek i nadal
> jest sprawna tylko podziekowalem jej za współpracę ze względu na parametry -
> CDRW nawet nie czyta no i ta wspaniała prędkość (godzina na płytkę)

Jedne lepiej, drugie gorzej, zalezy ile nagrywasz i konkretnie od
egzemplarza. Ale 5 lat? Az mi sie wierzyc nie chce. Gratuluje takiej
nagrywarki. Moja Mitsumi to byla 2x i moze nawet lepiej sie stalo, ze
padla. Przy mojej czestotliwosci nagrywania tez by tyle wytrzymala,
gdyby wczesniej jej kumpel przez 1.5 roku nie zajezdzil :(

--
Raf
raist_at_poczta.fm