Re: Nagrywarka CD RW

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 10:59:38 MET

Z.S. wrote:

> Wysiadla mi nagrywarka Yamaha 8424 .Oddalem do serwisu ALSTOR -jedyny w
> W-awie , a wiec monopolista . Koszt naprawy wycenili na 360 zl -twierdza ,
> ze wysiadl uklad optyczny . Nie chce mi sie wierzyc - bo
> nagrywarka czyta bez problemu wszystkie plyty , a nie chce tylko nagrywac .
> Mysle ze przy uszkodzonym ukladzie optycznym nie moglaby czytac . Moze ktos
> doradzi inny sposob naprawy ? Może ktos mial podobne uszkodzenie ?Jestem
> elektronikiem , ale nagrywarki nigdy nie rozbieralem

Naprawa to pikus, wystarczy wymienic laser. Koszt wraz z robocizna to
wlasnie te 360zl. Jak laser zdycha to nie starcza mu mocy na nagrywanie.
Do odczytu widocznie jeszcze mu starcza. Moja Mitsumi tez tak niedawno
skonczyla (Power area calibration error czy cos w tym stylu). Jak
nagrywarka pociagnie 3 lata to juz jest osiagniecie.

--
Raf
raist_at_poczta.fm