Odp: HP 930c problem z USB??????

Autor: rmo_at_box43.pl
Data: Fri 01 Feb 2002 - 12:34:24 MET

Użytkownik Tomasz T <labeo7_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3c59b869$1_at_news.vogel.pl...

> Użytkownik "Kundum" <Kundum_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> >
> Jezeli system wykrywa ci drukarke przez USB tzn. ze kabel i USB jest
sprawne
> Pozostaje kwestia driverow. Korzystasz z plyty firmowej CD czy ze
> sciagnietych z sieci. Czy na pewno masz odpowiednie drivery. Sprawdzalem u
> mnie i instalacja dziala z plyty. Sprawdz dobrze drivery!

ja mialem takie same problemy z drukarka HP 845C, nic nie udalo mi sie
wymyslic a mozdzylem ze trzy dni
drukarke sprzedalem koledze, u niego smiga az milo
prawdopodobnie wina mojej plyty glownej (ECS K7VZA)

oby tobie sie powiodlo
pozdr