Re: HP 930c problem z USB??????

Autor: Karol (dlugi92_at_interia.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 17:24:05 MET

faktycznie 930 ma problemy na usb ; tez mam taka drukarke i grunt w tym ze
przed instalacja sterownikuw trzeba ja odlaczyc od kompa ( szczeguly sa na
takich tekturowych tablicach) i przez takie pierduly kiedy
przeinstalowywalem system trwalo to jakis dzien ; ale teraz wszystko
zrzucilem ghostem i jest ok.
system od nowa w jakies kilka minut.......
pozdrawiam