Re: Wyciszanie kompa - temat rzeka;))

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 12:19:21 MET

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> wrote:

> Jak dysk 5400 to spokojnie mozesz zrobic drugi punkt. Proponuje tez
> zastanowic sie nad bezposrednim, szczelnym owinienciem dysku ta mata.

Tak właśnie chciałem zrobić - pudełko z płyty pilśniowej lub sklejki o
wymiarach takich żeby wcisnąć do środka tylko dysk i matę (mata z każdej
strony, ściśle przylegająca do dysku), całość szczelnie zamknięta. W razie
potrzeby tak przygotowane pudełko zamknę w jeszcze jednym, większym pudełku,
ściśle wyścielonym matą (grubość maty 12 mm), albo od razu zastosuję dwie
warstwy maty.

Moje obawy budzi fakt kompletnego braku chłodzenia twardziela, a ponadto
mata dzwiękochłona pochłania dźwięki zamieniając je w ciepło, co dodatkowo
grzeje.

Jak dysk to wszystko zniesie??

Pozdrawiam
Kzsyio