Re: Wyciszanie kompa - temat rzeka;))

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 13:38:46 MET

"Kzysio" <kzysio_at_WYTNIJ-TOpoczta.onet.pl>, wrote in

> Tak właśnie chciałem zrobić - pudełko z płyty pilśniowej lub sklejki o
> wymiarach takich żeby wcisnąć do środka tylko dysk i matę (mata z
> każdej strony, ściśle przylegająca do dysku), całość szczelnie
> zamknięta. W razie potrzeby tak przygotowane pudełko zamknę w jeszcze
> jednym, większym pudełku, ściśle wyścielonym matą (grubość maty 12 mm),
> albo od razu zastosuję dwie warstwy maty.

No niezle :-)

> Moje obawy budzi fakt kompletnego braku chłodzenia twardziela, a
> ponadto mata dzwiękochłona pochłania dźwięki zamieniając je w ciepło,
> co dodatkowo grzeje.

Ja mam tylko owiniente gabkami. Dodatkowo przykrecilem blaszki do dysku
jako radiatory.

> Jak dysk to wszystko zniesie??

Dysk 5400 powienien bez problemu. Moj medalist a jakies 45*C.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!