Re: Wyciszanie kompa - temat rzeka;))

Autor: slawek_xl_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 01 Feb 2002 - 13:22:09 MET

8<
> 2. Zamknąć sam dysk w jakimś pudełku wyklejonym tą matą (jak będzie trzeba,
> to nawet podwójnie) - w kompie chłodniej,...
Dyskowi cieplej od razu, do kompa będzie oddawał to samo ciepło tylko z
opóźnieniem, co prawda nie słyszałem o padnięciu dysku 5400 rpm od przegrzania
ale lepiej dmuchać na ... ciepłe.
>... dysk _całkowicie_ odizolowany...
dźwiękowo w znacznym stopniu tak, ale lepiej potraktuj serio sugestie kolegów o
elastycznych podkładkach, drgania przenoszone na obudowę to istotne źródło
hałasu.
Mnie zastanawia inne przejawiające się tu zdanie a mianowicie, że brak
sztywnego zamocowania dysku pogarsza jego osiągi. Co o tym sądzicie?

pozdrawiam
Sławek