Re: Lamer kupuje plyte pod AMD i czytal juz te grupe - doradźcie coś

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 11:40:06 MET

> Dziekuje, no to nadal mam dylemat. Rzecz w tym, ze mam DIMMa 128 MB RAM i
> troche zal mi sie go pozbvywac i kupowac drozsza pamiec DDR. Z drugiej
> strony, chcialbym w przyszlosci miec i taka furtke bez koniecznoscy
wymiany
> plyty.
> Bede wiec wdzieczny za Wasze opinie - co zrobilibyscie na moim miejscu? Na
> plyte i procka mam do wydania ok. 700-800 zl.

widzisz te 128MB RAM'u to nie za wiele
z drugiej strony na tego ECS'a włożysz albo tę albo tą (wiec i tak prędziej
czy póżniej będziessz sie musiał posdyć tej co masz i kupić DDR'y alb
odokupić starsze pamięci wiec oceń sam) druga sprawa cena jest rzeczywiście
super jak za w miarę dobrą płytę
wiec zamiast 400-450 za płytę wydasz tylko 300 (reszte planuję przeznaczyć
na zakup jednak DDR'a - starą kośc sprzedaj teraz zanim w ogóle przestanie
kogo kolwiek interesować) i zostaje wiecej kasy na Proca (obowiązkowo
Athlona przy tej płycie nie myśl raczej o Duronach) i cooler - dobre,tanie
są Titan D5T .... (costam costam)

sam mam ECS'a (z 128 DDR i Athlonem1GHz) i jest spoko - ale nie obyło sie
bez upgradu Bios'u (dzis robie kolejny bo pare dni temu wyszło coś
świezego) - nie bój sie upgrade Bios'u w domku mam MSI na KT133A i mimo iz
jest OK tez od czasu do czasu wgram mu nowszy Bios (tak dla zasady !)