Re: Lamer kupuje plyte pod AMD i czytal juz te grupe - doradźcie coś

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 10:52:04 MET

Użytkownik "tzd" <tzd_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Z tego co wiem, jedyna plyta obslugujaca zarowno SDR jak i DDR jest ECS
> K7S5A, dosc problemowa zdaje sie w zaleznosci od revisionu, biosu..
> Problemy sa ponoc przy asynchronciznym taktowaniu, tzn FSB 100 a pamieci
133
Jedynym problemem jest revision 4 (trzeba go unikac) ale pono po wgraniu
nowego biosu wszystko nawet na rev 4 wraca do normy, drugim problemem sa
aspiracje durnych uzytkownikow ktorzy kupuja tania plyte( co nie znaczy ze
zla) i beznadziejnie tania pamiec (beznadziejnej jakosci) a potem ustawiaja
wszystko na ultra/cas 2 i sie dziwia ze maja niestabilny system - takich
lol'ow jest tu pelno. Druga grupa instaluje VIA service packi na plytach z
chipsetem sis'a to juz nawet nie sa lol'a ale rotfl'e ;-) trzecia rzecza
jest zakup wadliwej plyty, coz zdaza sie, nikt nie produkuje 100% sprawnych
plyt czasem sa walniete , przy produkcji ECS'a (chyba najwiecej na swiecie
obecnie) jest szansa trafienia na kwasa i tyle. Sam mam dwie takie plyty
rev.2 i rev.0 na rev.0 jest Athlon 1000 _ SDR na rev.2 Duron + DDR - tak
smiesznie ale Durona mam w pracy i takie pamieci dostalem a athlona w domu i
nie mam kasy na zakup ddr'ow dobrej jakosci (zebym mogl je puscic na
ultra/cas2 ;-)).

Piotr