Re: Lamer kupuje plyte pod AMD i czytal juz te grupe - doradźcie coś

Autor: ryszard_at_tenbit.pl
Data: Fri 01 Feb 2002 - 10:46:53 MET

Witam ponownie,

> 133

Na tego posta odpowiedzialem, jak widze, rownolegle z autorem ponizszej
odpowiedzi:
> Plyta jest dobra i tania z mojego doswiadczenia z ta plyta doradze tylko
ze
> warto zaraz po kupnie postarac sie o dobre, markowe pamieci np Samsunga
> (Kingstony sa drozsze a robione sa na takich samych scalakach) oraz wgrac
> najnowszy Bios, jak to zrobisz bedziesz Bardzo zadowolony, a co do
> asynchronicznosci....to polecam Athlona w tedy problemu z tym nie bedzie
bo
> pamieci jak i procesor beda dzialac tak samo.

Dziekuje, no to nadal mam dylemat. Rzecz w tym, ze mam DIMMa 128 MB RAM i
troche zal mi sie go pozbvywac i kupowac drozsza pamiec DDR. Z drugiej
strony, chcialbym w przyszlosci miec i taka furtke bez koniecznoscy wymiany
plyty.
Bede wiec wdzieczny za Wasze opinie - co zrobilibyscie na moim miejscu? Na
plyte i procka mam do wydania ok. 700-800 zl.

Pozdrawiam,

Rysiek