Re: Cancel-bot

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 02:02:07 MET

> - artykuły z frazą "www.allegro.pl/showitem" w

Proponuje dodac "http://onet.allegro.pl/showitem"

Zgadzam sie ze wszystkim, jednak tak sobie mysle, czy nie bedzie problemow z
tym allegro: np. jezeli ktos zapoda post typu "trafilem na takie cos, moge
kupic, czy warto i czy nie sprawia problemow i bedzie link na allegro....".
To znaczy ten przyklad jest akurat nieudany, ale chyba rozumiesz o co mi
chodzi.
Zreszta to sa tylko moje obawy, bo w praktyce nie pamietam zebym czytal na
tej grupie tego typu post, ktory by nie byl spamem...

Moja istotna propozycja: posty zawierajace znane wszystkim, jednak
niekoniecznie przyzwoite wyrazy :-) niech tez automatycznie beda kasowane.
Wiem ze wystarczy zamienic jedna literke, ale to juz zawsze nie to bedzie,
co "oryginalny" wyraz.

Proponuje blokowanie niektorych uzytkownikow (nickow) lub, jezeli ma stale
lacza, to IP - w przypadku jezeli np. bluzni na grupie - proponuje wyslanie
posta z ostrzezeniem. Po drugiej probie - PLONK z poziomu serwera (na nick i
IP).

Proponuje automatyczne kasowanie postow z zalacznikami.

Proponuje rowniez wprowadzic zasade niestosowania na grupie w swoich
odpowiedziach tego bajeru z "niby zalacznikiem" - dotyczy OE (wiesz o czym
mowie). W koncu jezeli ktos chce dowiesc ze uzywa lepszego czytnika - niech
to robi na pl......czytniki, a nie tu. Dlaczego to proponuje: poniewaz
bardzo czesto przychodza NOWI - grzecznie czytaja FAQ (wiec wiedza, ze
zalaczniki sa zabronione), widza taki post i natychmiast reaguja. Powstaje
dluuuuuuuga gadka - najpierw wysmiewanie tego nowego, pozniej dyskusja, ze
nie nalezy wysmiewac, lecz trzeba nauczyc, pozniej ucza o co biega, pozniej
historia sie powtarza - i to czesto. Wiec czemu by tego nie zrobic?
Zaznaczam, ze tutaj nie chce TAKIEJ dyskusji - napisz tylko czy zrobisz czy
nie, a dluzsza gadke proponuje na PRIV. Poprostu powtarzam - grupa jest
harware-owa, a powstaja niepotrzebne dluzsze tematy. Jak mamy teraz
udoskonalic - zrobmy wszystko co mozliwe. Proponuje w tej sytuacji jednak
nie usuwanie postow (bo niby dlaczego mialy by byc usuwane), lecz
automatyczna zmiane ich na takie, ktore w OE nie beda pokazywaly glupot.
Odpisz co myslisz na ten temat

Pozdroofka, plitkin
PS - wiece mi nic do glowy nie przyszlo...