Jaka płyta główna dla Durona 900MHz?

Autor: Sierżant (sierzant99_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 01:58:32 MET

Cześć. Chciałbym poradzić się w kwestii wyboru płyty głównej, która dobrze b
y współpracowała z procesorami AMD. Planuję zakup Durona 900 MHz lub nieco s
zybszego, ale w przyszłości pewnie będę chciał nabyć coś lepszego. Ponadto p
owinna współpracować z pamięcią DDR i mieć zintegrowaną kartę muzyczną. Por
adzono mi Shuttle AK31 - co o tym myślicie? Jestem jednak gotów wydać trochę
więcej, powiedzmy do 600 złotych. Z góry dziękuję za pomoc. Sierżant.