Re: Jaka p³yta g³ówna dla Durona 900MHz?

Autor: FremeN (dast_at_epwik.com.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 09:18:57 MET

U¿ytkownik Sier¿ant <sierzant99_at_poczta.onet.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusy
jnych napisa³:a3cpb1$6s4$1_at_news.tpi.pl...
> Cze¶æ. Chcia³bym poradziæ siê w kwestii wyboru p³yty g³ównej, która dobrze
> y wspó³pracowa³a z procesorami AMD. Planujê zakup Durona 900 MHz lub nieco
> zybszego, ale w przysz³o¶ci pewnie bêdê chcia³ nabyæ co¶ lepszego. Ponadto
> owinna wspó³pracowaæ z pamiêci± DDR i mieæ zintegrowan± kartê muzyczn±. P
or
> adzono mi Shuttle AK31 - co o tym my¶licie? Jestem jednak gotów wydaæ troc

> wiêcej, powiedzmy do 600 z³otych. Z góry dziêkujê za pomoc. Sier¿ant.

Tez jestem na etapie decyzji w poszukiwaniach. Soltka jako plyte sobie darow
alem, AMD nie daje rekomendacji dla tej plyty, Epox jest OK. Ja prawdopodobn
ie zdecyduje sie na Gigabyte 7VXTH lub 7VXTH+ - ta ma kontroler ATA133 - tyl
ko czy bede tego potrzebowal? Na plycie jest Sounblaster 128 i extra karta s
ieciowa Realteka 10/100. Cena tych plyt ca 470-530. A z prockiem kombinuje t
ak samo, teraz Duron, potem Athlon XP. Tyle, ze Duron na pewno 1Ghz - to juz
Morgan, a cene aktualnie ma bardzo dobra.

Pozdro,
Darek