Re: ZAMULA system przy wszelkich operacjach dyskowych

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 16:50:30 MET

Hi,

Bankowy wrote:

> Trudniej :-) i dluzej... format c: /q kontra 2x del nazwa_katalogu (a to
> troche trwa pod dosem)...

Załaduj SMARTDRV, to się zdziwisz jak szybko kasuje :)

> Nawet w przypadku uzycia ghosta wygodniej jest posiadac inna partycje na
> której mozna zgrac obraz... Zdecydowanie wygodniej... Oczywiscie mozna
> CD-R/CD-RW... Ale przy pojemnosciach dzisiejszych dyskow jest to
> nieuzasadnione/mniej racjonalne.

A jak dysk padnie fizycznie, to się ma backup na padniętym dysku...
Genialne ;-)

Przy obecnych cenach nagrywarek i płytek robienie backupu na płytce
ma znacznie większy sens, niż na dysku twardym, a przy okazji zyskuje
się bezpieczeństwo i mnóstwo czasu i nerwów w razie jakichś problemów
typu wirus/uszkodzenie sprzętowe/strata danych.

> Co do stabilności systemu i jego reinstalacji... Kwestia podejscia... Mozna
> na niego huchac i dmuchac uzywajac roznych programow w stylu NU, a takze Reg
> Clean i Clean Sweep, a mozna miec to wszystko gdzies i w ciagu kilku minut
> miec nowy stabilny system :-)

Nie trzeba używać żadnych cudacznych programów. U mnie żadnego z wyżej
wymienionych nigdy nie było :) Wystarczy nie instalować wszystkiego, co
popadnie, i poświęcać trochę czasu na zrozumienie jak działa Windows i
co w nim może się psuć.

| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/    |
\................... ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/ ......./