Re: ZAMULA system przy wszelkich operacjach dyskowych

Autor: Bankowy (bskorupka_at_essystem.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 13:11:47 MET

> To nie trzeba reinstalować systemu co tydzień :) Mój działa już od
> pięciu lat i jakoś nie ma z nim najmniejszych problemów.
>
> A jak już koniecznie trzeba, to wymyślono takie coś jak Ghost czy
> zwykłe backupy. A nawet, jak się czegoś takiego nie używa, to
> wcale nie jest trudniej wyciąć dwa katalogi niż formatować partycję.

Trudniej :-) i dluzej... format c: /q kontra 2x del nazwa_katalogu (a to
troche trwa pod dosem)...
Nawet w przypadku uzycia ghosta wygodniej jest posiadac inna partycje na
której mozna zgrac obraz... Zdecydowanie wygodniej... Oczywiscie mozna
CD-R/CD-RW... Ale przy pojemnosciach dzisiejszych dyskow jest to
nieuzasadnione/mniej racjonalne.
Co do stabilności systemu i jego reinstalacji... Kwestia podejscia... Mozna
na niego huchac i dmuchac uzywajac roznych programow w stylu NU, a takze Reg
Clean i Clean Sweep, a mozna miec to wszystko gdzies i w ciagu kilku minut
miec nowy stabilny system :-)

> | Radosław Sokół | mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl |

Bankowy...