Re: Czytnik Grup

Autor: C z a r e k K r z e s i n s k i (czarekkk_at_tenbit.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 16:28:43 MET

On Sun, 20 Jan 2002 13:16:20 +0100, "KarolGT" <KarolGT_at_interia.pl>
wrote:
>jaki czytnik do grup wybrac, najlepiej, zeby mogl on tez byc jednoczesni
>programem pocztowym, mile widziane bylo by te, jakis patch PL, ale to na

Ja uzywam Forte Agent 1.8 - od dawien dawna ma opinie jednego z
najlepszych. To jest wersja komercyjna, ale jest niewiele mniej
wyposazona wersja Forte Free Agnet. Bez problemu dziala z e-mail'em
(niestety tylko jedna skrzynka, chyba ze ja sie nie dopatrzylem),
mozna kodowanie PL uruchomic - opis na polskiej stronie ogonkowej.

Pozdrawiam,
C z a r e k