Re: Czytnik Grup

Autor: mirzcMrM (mirzcmrm_at_wp.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 13:33:59 MET

Czarku jak zmusic Forte Agenta(FULL) do prawidlowego wyswietlania polskich
czcionek - ja mam z polska nakladka i próbowealem zmienic kodowanie na
polskie (ISO 8859-2) ale tam nie ma takiej mozliwosci sa tylko inne - czy
trzeba jeszcze dodac jakis plik z kodowaniem? Czy on u ciebie tez tak
strasznie powolnie sciaga listy/posty a moze cos trzeba skonfigurowac?
Czy on obsluguje tylko jeden serwer dyskusyjny czy mozna dodac kolejne i
jak?
Moge prosic o adres tej strony.
mirzcmrm_at_wp.pl

dzieki za odpowiedz

Uzytkownik "C z a r e k K r z e s i n s k i" <czarekkk_at_tenbit.pl> napisal w
wiadomosci news:p41r4u04vjd23tt49jorri8bgki89eunad_at_4ax.com...