Czytnik Grup

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 13:16:20 MET

Wiem, ze to pytanie troche nie na ta grupe, ale moze ktos by mi doradzil,
jaki czytnik do grup wybrac, najlepiej, zeby mogl on tez byc jednoczesni
programem pocztowym, mile widziane bylo by te, jakis patch PL, ale to na
ostatnim miejscu (najmniej wazne), pytanie kieruje tutaj, z tego wzgledu, iz
wydaje mi sie, ze osoby z tej grupy znaja sie na rzeczy, a ja nie mam
zamiaru meczyc sie z jakimis syfnymi zalacznikami, ktore wspanialy OE
wyswietla. Z gory wielkie dzieki.

--
Pozdrawiam.