Re: co w blaszaku piszczy...

Autor: Sylwek (Sylwester.Olech_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 14:25:35 MET

Użytkownik "Kamyk" <rumbero_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam bardzo powazne pytanie. Chodzi o mojego peceta blaszaka.
[ciach]

> jakis malo popularny model Procomp B680 (i440BX) :-) :-( ma ktos moze ?
> ktora moze wymagac jakichs specyficznych ustawien dla pamieci ?

[ciach]

No cóż wypada współczuć.
Miałem podobne problemy u jednego z moich klientów na dokładnie takiej samej
płycie w kompe marki OPTIMUS
system się wieszał bez większego powodu. po wymuszeniu w BIOS'ie UDMA 33 bo
tylko na tyle ta płyta pozwala system się wywalał, co niektóre urządzeni
działały z pewnymi oporami ogólnie mówiąc szajs jakich mało.
Dzięki wszelkim siłom które zadziałały niedawno się spaliła i wymieniłem jej
na nową marki ASUS + Celeron 1200 i prawie wszelkie dolegliwości ustąpiły,
dziś wszystko działa aż miło popatrzeć. A co do objawów to jest duża szansa
że konczy się płyta główna.

Proponuję zacząć się rozgladać za czymś konkretniejszym.
Oczywiście pozostaje jeszcze nowy bios, ale czy to pomoże to niewiem bo w
moim ptrzypadku nie pomogło.
Bios posiadam i modgę udostępić.

Życzę szczęści w walce
Pozdrawiam
Sylwek
Sylwester.Olech_at_klub.chip.pl

Ps. W przypadku pytań zapraszam na priv.