Re: VIA i wolny dysk (odpowiedz wspolna)

Autor: Piotr (PCF12_at_who.net)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 14:17:54 MET

Radoslaw Sokol napisał:

>Dlaczego niestety?

Bo ma poważne problemy z prędkością transmisji do/z pamięci.

>Coś masz nakopane w systemie. Sugerowałbym czystą instalację
>z zainstalowaniem 4in1 od razu po systemie.

Tak właśnie zrobiłem. Format C:, instalacja Win98 od zera,
instalacja 4in1.

Po kilku godzinach eksperymentów w końcu zaczęło działać.
Otóż: należało WYŁĄCZYĆ UDMA w BIOSie, a włączyć tylko
w Windows. Działa teraz jako UDMA 33, chociaż dysk może
też działać w trybie UDMA 100. Ale płyta w UDMA 33 i UDMA 66,
więc wygląda na to, że zostało 33. Tyle mi zresztą wystarczy.

Tak wygląda teraz prędkość:

http://www.geocities.com/Athens/Marble/1664/sis2dma.gif

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr