Re: Wentylator procesora zwalnia

Autor: Jacek Grotnik (wormboy_at_usunto.kki.net.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 19:59:09 MET

On Sun, 20 Jan 2002 01:48:42 +0100, "Grzegorz Filipczak"
<grz_at_poczta.fm> wrote:

>Komp np. kilka dni działa bez
>zarzutu, innym razem się często wiesza lub przez pół dnia nie mogę go
>uruchomić - potrafi zawisnąć zaraz po włączeniu (przy napisach z biosu) lub
>niedługo po odpaleniu windozy.

Komp mojego kumpla mial identyczne objawy jak w powyzszym zdaniu. Przy
zwisach czasem tez kaszanil wyswietlany obraz. Zdaje sie tez jakies
przejscia z wentylatorkiem byly, nie zawsze dzialal. Wymiana plyty
pomogla.

---
Jacek Grotnik
wormboy_at_usun_to.kki.net.pl