Re: Wentylator procesora zwalnia

Autor: ..Aldi.. (konto111_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 10:44:47 MET

na mojej starej płycie AOpen AX6BC z procesorem
Celeron 533A @ 800 MHz od niedawna wentylator na
radiatorze zwalniał aż do zatrzymywania się zupełnego -
komputer ma się rozumieć robił co chciał...

okazało się, że gniazdko zasilania coolera jakoś dziwnie
zasila ten wentylator [próbowałem chyba 3 różne modele]
i wszystkie objawy zwalniania/zatrzymywania ustąpiły
po przepęciu [dosztukowałem kabelek] do drugiego
gniazdka zasilającego... to stara już płyta, więc ma tylko
dwa gniazdka FAN - nie to co w nowych ...

Aldi