Re: Odleglosc kabla w sieci

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 14:13:33 MET

"Corek" <jacekcorek_at_poczta.fm> wrote in

> to zalerzy od kart sieciowych jak masz jakieś poządne to wyciągniesz
> nawet do 100 m a jak chcesz wiecej to tylko na kablu BNC

Ja jeszcze dodam od siebie:

Do 185m na BNC, choc najstarsi gorale twierdza ze dookola akademika PW DS
Mikrus jest wiecej niz 185 m tzn na oko to jest z 250m :-) ale wtedy jest
zabawa "w widzi - nie widzi" :-), wszystko zalezy od jakosci polaczen,
uzytego kabla, ogolnie z zasady do 185m problemow byc nie powinno.
Co do cen repeaterow to nie mam pojecia, wejdz sobie na jakas strone o
LANie i sie wszystkiego dowiesz.

--
Best regards
 	The EaGle