Re: Odleglosc kabla w sieci

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 14:10:11 MET

Użytkownik "Jadsadah" <jadsadah_at_ondraszek.ds.polsl.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:a2ecco$kt7

> NIE TA ???
> myslalem ze TO jest wlasnie najbardziej sprzetowa

Owszem, ale do SIECI wlasnie stworzono specjalna grupe, ktora juz
wspomnialem :)

> ludzie wypisuja tu pierdoly o programach/crackach i mnostwie innych
pierdol
> (strony o dupach, ankietach)
> a Ty reagujesz szanowny Kolego w takiej sytuacji?

Tak samo , czyli reakcja NTG albo ignoruje.

A przeciez poza tym ze napisalem NTG , udzielilem tez w miare mojej wiedzy
(jestem w sieci lokalnej) informacje na zadane pytanie... wiec spokojnie
Kolego .... wdech wydech... :-)

Pozdrawiam
T.