Re: Odleglosc kabla w sieci

Autor: Virtuozik (virtuozik_at_inetia.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 13:08:34 MET

Użytkownik "Piotrek" <piotrek_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Jaka max. odleglosc kabla (skretki) mozna zastosowac
> pomiedzy 2 komputerami (sasiedzi;-) bez wzmacniacza?

Moze sie myle ale wg specyfikacji ethernetu to jest max 100 metrow.

> Pytanie 2)
> Ile kosztuje wzmacniacz, ktory by pomogl na 250-300metrow? ;-)

Jesli chodzi o wzmacniacz.. wiem ze stosuje sie rozwiazania przy pomocy
switcha zamiast takiego wzmacniacza (repeatera).
Jakis tani 5 portowy D-Link bedzie kosztowal jakies 250 zeta ... moze
znajdziesz cos tanszego...

Pozdrawiam

--
Po prostu Virtuozik