Re: Czytnik Grup

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 16:07:46 MET

"KarolGT" <KarolGT_at_interia.pl> wrote in news:a2ech2$jvq$1_at_news.tpi.pl:

> Wiem, ze to pytanie troche nie na ta grupe, ale moze ktos by mi
> doradzil, jaki czytnik do grup wybrac, najlepiej, zeby mogl on tez byc
> jednoczesni programem pocztowym, mile widziane bylo by te, jakis patch
> PL, ale to na ostatnim miejscu (najmniej wazne), pytanie kieruje tutaj,
> z tego wzgledu, iz wydaje mi sie, ze osoby z tej grupy znaja sie na
> rzeczy, a ja nie mam zamiaru meczyc sie z jakimis syfnymi zalacznikami,
> ktore wspanialy OE wyswietla. Z gory wielkie dzieki.

Po pierwsze skoro wiesz ze nie ta grupe to po co tutaj wysylasz? To jest
grupa poswiecona hardwareowi, a to o co pytasz do takowego nie nalezy ;-)
Po drugie nie znam zadnego ktory by obslugiwal jednoczesnie email i newsy
ale jako oddzielny duet proponuje The Bat i XNews. W pierwszym nadal nie
moge znalesc wady a drugi po za problemami z polskim ISO 8859-2, oraz
obsluga ktora nie zawsze jest intuicyjna takze ma wiele zalet. Najbardziej
w Xnews podoba mi sie, po za rewelacyjna szybkoscia, mozliwosc czytania
kilku grup jednoczesnie bez wychodzenia z kazdej z nich oraz przegladanie
watkow naciskajac tylko spacje.

--
Best regards
 	The EaGle